مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-18ورزشي

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| حریفان ملی پوشان ایران مشخص شدند


قرعه کشی 10 وزن مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز در شهر اولان باتور مغولستان به انجام رسید.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، علی نوربخش در دور اول به مصاف آروجان حالاکورکی از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان مصاف خواهد داد.

در وزن 60 کیلوگرم که 8 شرکت کننده حضور دارند، مهدی محسن نژاد در دور اول به مصاف جیانیدر از هند می رود و در صورت  پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان فیرورز توختایف از ازبکستان و سوزوکی از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

در وزن 63 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، ایمان محمدی در دور نخست با بالجینیام دامجین از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 9 کشتی گیر شرکت کرده اند، شاهین بداغی در دور اول به مصاف محمد فواز از سوریه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی کشتی می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| حریفان ملی پوشان ایران مشخص شدند

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| حریفان ملی پوشان ایران مشخص شدند